.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوييچ خودروهاي جديد، در گوشيهاي هوشمند
در اين ميان احتمال افزايش ضريب امنيتي و اينترنتي شدن اتومبيل‌ها در آينده دور از ذهن نيست و احتمالا سبك رانندگي نيز تغيير مي‌كند. ولوو اعلام كرده كه از اوايل سال 2017 فقط قصد توليد خودرو‌هايي را با سوييچ ديجيتال دارد. اين نوع خدمات در قالب نرم‌افزار موبايل ولوو عرضه مي‌شوند كه قابليت‌هاي مختلف يك سوييچ قابل لمس معمولي و حتي فراتر از آنها را نيز دارد.

شمال نیوز: سوييچ اتومبيل ديجيتال مجهز به بلوتوث قابل نصب روي گوشي هوشمند كاربر را مي‌توان براي قفل و باز كردن در، استارت زدن و رانندگي مورد استفاده قرار داد. البته هنوز سوالات زيادي پيرامون امنيت اين فناوري بي‌پاسخ مانده‌اند اما به گفته ولوو مردم مي‌توانند در صورت تمايل سوييچ معمولي را به اين سوييچ مدرن ترجيح دهند. قابليت فوق العاده اين سوييچ‌ها همان ويژگي به اشتراگ‌گذاري آنها است كه به كاربران اجازه ارسال يك كپي از سوييچ ديجيتال خود را به گوشي‌هاي ديگران مي‌دهد.

به اين ترتيب شرايط مناسب براي باز كردن در و رانندگي با خودروي فرد مورد نظر به وجود مي‌آيد. به گفته مدير خط توليد جديد خودروي ولوو، مارتين روسنكيوويست، صرف نظر از اين نكته، شما مي‌توانيد از فروشنده يك سوييچ معمولي را نيز تحويل بگيريد.بنابراين به منظور استفاده از خدمات به اشتراك‌گذاري اتومبيل يا كرايه كردن آن، امكان ثبت نام، كشف و دسترسي به خودروي مورد نظر از طريق اين نرم‌افزار فراهم مي‌شود.

خبر مهم ديگر آنكه ولوو با كمك شركت زيرمجموعه خود، Sunfleet (مخصوص به اشتراك‌گذاري خودرو)، به اين عرصه وارد مي‌شود. اجراي آزمايشي اين طرح بهار امسال در فرودگاه گوتنبرگ سوئد كليد مي‌خورد. در نتيجه، ولوو با پيوستن به GM و آئودي، به تغيير مدل كسب و كار خود، فراتر از يك فروشنده سنتي مي‌انديشد. پس از مشاهده موفقيت غول تاكسيراني، Uber و خدمات به اشتراك‌گذاري خودرو نظير Zipcar، خودروسازان به طور جدي به اين نوع سرمايه‌گذاري روي مي‌آورند.

يك خودروساز و چند استراتژي
ماه گذشته، GM ضمن راه‌اندازي خدمات به اشتراك‌گذاري اتومبيل مخصوص به خود موسوم به «Maven»، از 500 ميليون دلار سرمايه‌گذاري در شبكه حمل‌و‌نقل آمريكايي خصوصي «Lyft» خبر داد. پارسال نيز آئودي با توجه به تقاضاي مشتريان با انجام نوعي خدمت‌رساني در عرصه به اشتراك‌گذاري خودرو، خودرو‌هايي جديد با اين برند را به مشتريان عرضه كرد. آئودي همچنين اوايل سال جاري، به اجراي يك طرح جمع‌آوري پول براي تاسيس يك شركت اجاره‌دهنده خودرو‌هاي كلاس C براي استفاده در فرودگاه به نام «Silvercar» پرداخت.

اين شركت يك ناوگان از خودرو‌هاي سواري سبك A4 نقره‌اي آئودي را در اختيار دارد. شما فقط مي‌توانيد اين اتومبيل را از شعب بزرگ اين شركت در فرودگاه‌هاي سرتاسر كشور كرايه كنيد. اقدامات ولوو با اين سرعت نشان از استراتژي جامع شركت براي كمك به كسب سهم سابق خود از بازار ايالات متحده آمريكا دارد.اقدامات نوآورانه اخير در شرايطي صورت مي‌گيرد كه ولوو چند وقتي است كه از ثمرات تغيير استراتژي چند ميليارد دلاري خود لذت مي‌برد.

منبع: فرصت امروز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.